email
save
کد خبر: ۱۱۶۴۲
۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰

کلوپ و شاگردانش با دو شکست متوالی در برزخ تکرار تاریخ

تیم فوتبال لیورپول که در رده سوم لیگ برتر انگلیس قرار دارد در هفته سی‌ و سوم این رقابت‌ها در ورزشگاه آنفیلد و با قضاوت کریس کاوانا، پذیرای کریستال پالاس بود که با قبول شکست یک بر صفر زمین مسابقه را ترک کرد.

به گزارش پرشین خبر؛ در شرایطی که یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این بازی، شکست برابر آتالانتا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را یک حادثه قلمداد کرده بود، اما در دقیقه ۱۴ این دیدار، کار تیمی بازیکنان کریستال پالاس کافی بود تا ابرچی ازه دروازه قرمز‌ها را باز کند تا سکوتی مرگبار در آنفیلد حاکم شود.
لیورپول در ۴۵ دقیقه دوم هم نتوانست به گل برسد تا شانس صدرنشینی در این هفته لیگ برتر انگلیس را از دست بدهد و موقعیت‌های متعددی را از دست داد تا با قبول این شکست، امیدهایش برای قهرمانی کمرنگ شود.
لیورپول ۱۰ سال قبل نیز با تساوی سه بر سه مقابل کریستال‌پالاس، قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را از دست داد و اکنون تاریخ برای این تیم تکرار شد.
اکنون منچسترسیتی از ۳۲ بازی، ۷۳ امتیاز اندوخته دارد و صدرنشین است و آرسنال با یک بازی کمتر و ۷۱ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. لیورپول نیز با ۷۱ امتیاز در جایگاه سوم است.



این بازی در شرایطی به پایان رسید که لیورپول ۲۲ موقعیت گلزنی داشت، اما نتوانست مانع از شکست خود شود.

ارسال نظر
اخبار روز
ادامه >>